Participació a l’XI Mostra d’art d’objectes reciclats

L’exposició acull les creacions que alumnes de diversos centres de primària i secundària adherits al programa de l’Agenda 21 Escolar de Vilanova i la Geltrú han estat elaborant durant tot el curs escolar a partir d’objectes i materials ja utilitzats i, que han estat transformats per donar-los una nova utilitat. Tot i ser una exposició d’art, també hi ha objectes funcionals, lúdics o experimentals.

Què hi han aportat els alumnes del Mir? Doncs n’hi ha per triar i remenar: monstres, superheroïnes, ulleres multiculturals, creacions relacionades amb la biologia o la geologia, un llum, una torre Eiffel, un estoig per a instrument musical, una maqueta d’un camp de concentració…

Tres d’aquestes obres han estat premiades.

• Premi a l’originalitat per a un llum de sobretaula, obra d’Oumou Diop, Mara Mongelós, Giuliana Pacheco, Ionut Banila, Nerea Garrido, Aleix Gonzàlez, Sandra Marcé i Hafsa Sbaa, de 3r d’ESO.
  • Premi a la creativitat per als models de la cèl·lula eucariota i procariota, d’Àlex Miron, Ivan Cuerda, Noemí Carrasquilla i Sol Aguilar, de 4t d’ESO..
  • Premi al treball en equip per a la maqueta del Camp de concentració de Miranda de Ebro, feta per Andrea Vàzquez, Núria Martínez, Sílvia Vivas i Nayra Casares, de 4t d’ESO

Gràcies a tots els que hi heu participat!