Els exalumnes derroten 5-6 l’equip de docents en el seu propi camp

08/06/2017

Ni el bon temps, ni l’animació a les grades, ni l’avantatge de jugar en un camp que es coneixen des de fa anys han pogut salvar l’equip de professors de la derrota.

Els exalumnes de l’INS Joaquim Mir -que comptaven amb una gran superioritat numèrica a la banqueta- van aconseguir imposar-se durant la major part del partit, amb els gols de Joan Olivella (1), Jesús Rodríguez (2), Sam Davidson (1) i del veterà Adrián Gómez (2).

El màxim golejador del partit, però, va ser de l’equip del professorat: Javier Romera que va anotar 4 gols, i amb el gol de Sergio Pueyo, els docents es van situar només un gol per darrere, i finalment no van poder remuntar.

Amb el xiulet que marcava el final d’una hora d’enfrontament, els dos equips van decidir celebrar la retrobada i recuperar forces amb unes cerveses a la Granja Neus. El compte, això sí, a càrrec dels derrotats.

Crònica feta per: Joana Maestre, ex alumna del centre i estudiant de Periodisme.