Assemblea General Ordinària 2019-2020

Benvolguts/des pares i mares,
Us convoquem a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Institut Joaquim Mir, que tindrà lloc el proper 18  de novembre  a les 18.00 hores, en primera convocatòria i la les 18,15 segona convocatòria. Lloc segons disponibilitat de… Llegeix més»

AMPA Joaquim Mir

L’AMPA de l’Institut Joaquim Mir és una associació sense ànim de lucre, que té com a objectiu principal col·laborar amb la comunitat educativa per a una millora permanent. Les aportacions que les famílies dels alumnes fan a l’AMPA s’utilitzen per col·laborar econòmicament en les activitats… Llegeix més»

Invitació Dia del Holocaust

Benvolgut/da
En nom de l’Amical de Mauthausen i altres camps em plau convidar-vos a l’acte de commemoració del Dia internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust que l’Amical i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú organitzen a la capital del Garraf.
La commemoració del Dia… Llegeix més»