AMPA Joaquim Mir

L’AMPA de l’Institut Joaquim Mir és una associació sense ànim de lucre, que té com a objectiu principal col·laborar amb la comunitat educativa per a una millora permanent. Les aportacions que les famílies dels alumnes fan a l’AMPA, s’utilitzen per col·laborar econòmicament en les activitats que organitza l’institut i ocasionalment en la compra de material i obres de millora del centre.

L’AMPA participa tots els anys en la compra de llibres reutilitzats, que ofereix IDDINK a tots els alumnes, per tal de poder aconseguir els llibres de text a un millor preu.

Gestiona les activitats de suport a l’estudi conjuntament amb l’institut, consistents en l’ajuda per part dels millors alumnes de segon de batxillerat, a tots aquells que necessiten classes de repàs.

Subvenciona parcialment els costos dels monitors de biblioteca.

Col·labora a la diada esportiva de l’institut i en la compra de material esportiu

Fa una aportació econòmica als premis Sant Jordi que organitza cada any l’institut, ofereix els premis del concurs de disfresses de carnaval i els premis de fi de curs als millors alumnes de quart de secundària, primer,  segon de batxillerat i cicles formatius.

L’AMPA també subvenciona part del cost de les activitats i sortides que els alumnes fan durant el curs.

Actualment els quatre representants de la junta de l’AMPA ja tenim els nostres fills i filles a l’últim curs. És per això que voldríem animar-vos a crear una nova junta per continuar les tasques que du a terme l’entitat.

Per crear una nova junta, calen un mínim de tres persones. Nosaltres ens comprometem a realitzar correctament el traspàs.

En cas que ningú se’n vulgui fer càrrec, a final de curs haurem de dissoldre l’AMPA amb les conseqüències que això tindrà per a la comunitat educativa.

Contacte:

L’AMPA es reuneix l’últim dimarts del mes a les 7 de la tarda. Tothom qui ho vulgui pot assistir a aquestes reunions. Per a qualsevol informació sobre l’AMPA i els serveis que gestiona podeu enviar un correu electrònic a aquesta adreça:ampa.jmir@gmail.com

1. Teodora

Hola,me gustaria saber de actividades extra escolares y que tengo que acer para apuntar a un alumno de 1r ESO.Gracias

1. Ampa Autor de l'article

Hola, grácias por ponerte en contacto con la AMPA. Los alumnos de primero, pronto recibirán información sobre las actividades extraescolares que se realizan en el instituto. Todas son actividades deportivas, Fútbol sala, voleibol, korfbol, badminton.
      Las actividades solo se pueden realizar si hay suficientes inscripciones. La AMPA no gestiona estas actividades directamente. El responsable de las actividades es Sergi Martín (telf. 649 707 745).

De todas formas colgaremos el PDF con la información en la web.

Un saludo.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *