El centre

El nostre institut va néixer el curs 84-85 amb poc alumnat i any rera any s’ha anat consolidant amb una oferta educativa de 1r a 4t d’ESO, més el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Actualment tenim consolidada l’ESO (Educació Secundària Obligatòria) i també el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes per a tots els nois i noies de l’Espluga de Francolí, Vimbodí-Poblet i altres pobles del voltant.

El centre té com a principal objectiu d’aconseguir que en el futur el nostre alumnat sigui competent i hàbil, no només des del vessant curricular sinó des de l’interpersonal i socio-afectiu.

Una manera d’assolir aquesta fita és utilitzant tots els recursos que tenim al nostre abast, com ara les noves tecnologies; d’aquí aquest espai web, que ens agradaria que fos una eina d’informació, comunicació i participació de tots els membres de la comunitat educativa.

En definitiva, us animo a utilitzar-loHI i a prendre-hi part fent les consultes i els suggeriments que penseu que poden ser d’interès i que ens podeu fer arribar per mitjà del correu electrònic del centre.

Cordialment,

Josep Besora Juanpere