Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,
Aquest any es convoquen eleccions al Consell Escolar. El Consell és l’òrgan de govern de l’escola i és fonamental la participació dels pares i mares en el mateix. En les presents eleccions cal renovar DOS membres de l’alumnat i UN dels membres dels pares i mares a més de TRES representants del professorat.
El calendari del procediment de les eleccions, és el següent:
  • Cens electoral publicat des d’avui mateix i fins el dia 14 de Novembre.
  • Reclamacions al cens del dia 8 al 14 de Novembre.
  • Publicació de la llista definitiva 15 de Novembre.
  • Sorteig per a designar els membres vocals de les meses, 15 de Novembre.
  • Presentació de candidatures fins el dia 16 de Novembre.
  • Sol·licitud per actuar com a supervisor fins el dia 16 de Novembre.
  • Proclamació i publicació de candidatures 16 de Novembre.
Les votacions per als representants dels pares i mares, seran el 30 de Novembre de 17:00 a 20:00.
Recordeu que les candidatures són individuals i poden votar tant el pare com la mare i/o tutor legal, recordeu revisar també que les dades del Cens són correctes.
Podeu participar com a candidats i/o com a supervisors del procés el dia de les votacions, trobareu els documents per a participar seguint aquest enllaç a la Web del centre.