RECONEIXEMENT A LA TASCA DE LES PARELLES LINGÜSÍTIQUES

Dijous 17 de maig, de 10.30 a 12.30,ha tingut lloc un acte de reconeixement a la tasca de les parelles lingüístiques dels instituts de Cerdanyola i d’un grup de mares marroquines de català inicial.  A més dels CLICS, el professorat acompanyant, l’alumnat i les mares,  hi han assistit els inspectors de la zona, Montserrat Llobet i Paco Martín;  la regidora d’Ensenyament, Elvi Vila; l’assessor LIC, Ferran Medina, i Màrius Serra, que ha amenitzat l’acte amb una xerrada i un  concurs d’enigmes i jocs de paraules.
Del nostre centre hi han participat els següents alumnes:
  • De 2n d’ESO C: Alba Frago, Carla García, Daniela Calvete, Daniel Morales, Shiyi Zhan,  Noelia Garcés, Xavier Reina i Álex Santín.
  • De 2n d’ESO D: Joan Collado, Badro El Ouahbi, Andrea Mugarra, Sara Osuna, Lucía Puértolas, Irati Ramon, Ana Rico, Álex Tamayo, Uxía Valdes i Iván Ruz.
Els hem acompanyat Jordi Planas, professor de tecnologia (al qual agraeixo moltíssim que hagi estat amb nosaltres)  i jo, la Montse Guillén, CLIC del centre i encarregada de dur a terme l’activitat de les Parelles Lingüístiques al nostre institut.
L’acte s’ha desenvolupat en un clima distès, que ha afavorit la participació del públic. Els nostres alumnes han resultat guanyadors del concurs d’enigmes i, com a premi, els han regalat diversos llibres de Màrius Serra (que asseguren que es llegiran). Són uns campions!
Enhorabona a tots i a totes pel premi i per la tasca que heu fet tot l’any! Ha estat un plaer estar amb tots vosaltres.
Montse Guillén