Crèdit de síntesi 1r ESO – Cuina

img_7119

L’alumnat de 1r d’ESO enguany ha realitzat el crèdit de síntesi al voltant de la cuina. Han après què mengen en les diferents zones del món, han visitat el mercat de Serraparrera, han descobert la vessant científica dels llevats i els iogurts i han après com economitzar la cistella de la compra.

img_70171

Abillats amb davantals i estris de cuina, van experimentar amb la massa de pizza, van decorar una mona i van realitzar unes delicioses i saludables broqetes de fruita.

img_70071

Com a cloenda, van anar caminant a can Coll i van gaudir d’algunes preparacions que van fer els alumnes amb tot el què havien après aquests dies. La bona metereologia els va acompanyar i van poder gaudri d’una bona estona de lleure.

img_69934