EntusiasMAT

Infantil 5 anys

Ja coneixeu el projecte que, des de fa dos anys, realitzen els vostres fills i filles a l’hora de Matemàtiques: ENTUSIASMAT, amb les matemàtiques

Es tracta d’un projecte didàctic-pedagògic basat en les intel·ligències múltiples per arribar a les capacitats bàsiques.

Amb EntusiasMAT els alumnes aprenen els diferents conceptes matemàtics a partir de la manipulació, l’observació i l’experimentació.

L’objectiu és facilitar que a poc a poc passin del pensament concret a al pensament abstracte.

Aquest any continuarem treballant amb els  EMATIS.

Aquests personatges, a més d’ajudar a que l’alumne s’interessi més per les matemàtiques, serveixen per classificar els 6 aspectes matemàtics que es treballen al llarg del curs                   (numeració, raonament lògic, percepció visual, orientació espacial, geometria i mesura)

La setmana passada van veure a KIM, OTTO i DOG ja que van fer activitats de numeració, raonament lògic i percepció visual.