Preinscripció del curs 2024-2025

Ja s’han publicat totes les dades de preinscripció a la Web del Departament d’Educació

Preinscripció Infantil i Primària
Preinscripció ESO
Calendari de preinscripció Infantil i Primària del 6 al 20 de Març Calendari de preinscripció ESO del 8 al 20 de Març

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ

• Publicació de l’oferta de places del centre: 5 de març. Podeu consultar aqueta informació a la pàgina Documents de preinscripció.
  • Presentació de sol·licituds
    • Infantil i Primària: del dimecres 6 de març al dimecres 20 de març de forma telemàtica.
    • ESO: del divendres 8 de març al dimecres 20 de març de forma telemàtica.
  • Llistats provisionals de sol·licituds: 17 d’abril. Publicada a la pàgina de llistats.
  • Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril. Publicada a la pàgina de llistats.
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril, a les 11:00h
  • Llista ordenada definitiva: 2 de maig.
  • Oferta final de places escolars: 7 de juny.
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny.
  • Matriculació: del 18 al 26 de juny.

Igual que el curs passat, tot el procés de preinscripció es farà a través de la Web de la Generalitat, en els apartats corresponents d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària.

Enllaç a Preinscripció 24-25 Educació Infantil    Enllaç a Preinscripció 24-25 Educació Primària      Enllaç a Preinscripció 24-25 Educació Secundària

Per realitzar la preinscripció electrònica cal tenir activat el servei idCAT Mòbil. Podeu seguir el passos d’aquest vídeo.

Si necessiteu ajuda per realitzar la preinscripció a la nostra escola, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

DOCUMENTACIÓ PER A LA PREINSCRIPCIÓ
  • DNI o TIE del pare, mare o tutor que realitza la preinscripció.
  • Passaport en cas de no disposar encara de document TIE.
  • TSI (targeta sanitària) del pare, mare o tutor i de l’alumne.
  • Codi identificatiu de l’alumne, també anomenat número RALC. Es pot demanar al centre actual (llar d’infants, escola o institut) o es pot consultar a la web de consulta de la Generalitat.
  • Llibre de família, en cas que el procés ho demani, s’hauran de fotografiar les pàgines amb els noms dels progenitors i les dades de l’alumne.

La majoria de criteris de preinscripció es poden verificar automàticament durant el procés online, però en casos concrets pot ser necessari fotografiar i adjuntar la documentació acreditativa corresponent. Assegureu-vos de que la documentació és vigent i les dades són correctes.

• Si l’adreça del domicili no es reconeix automàticament, caldrà un certificat o volant de convivència de l’alumne expedit per l’ajuntament de Premià de Mar.
  • Per acreditar l’adreça del lloc de treball, cal aportar el contracte laboral o un certificat emès per l’empresa on consti l’adreça del lloc de treball habitual. En el cas de ser treballadora o treballador autònom, s’haurà de presentar el model de l’Agència tributària 036 o 037, on es deixa constància del domicili en què es porta a terme l’activitat.
  • Si es disposa de renda garantia de ciutadania i falla la comprovació automàtica, cal adjuntar en format digital la documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

El procés també està preparat per verificar automàticament els criteris complementaris, però si aquesta comprovació falla caldrà adjuntar la documentació corresponent:

• Targeta de família nombrosa o monoparental.
  • Llibre de família per acreditar haver nascut en un part múltiple.
  • En situació d’acolliment familiar, presentar la documentació de resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • En el cas de discapacitats, cal presentar el certificat o la targeta acreditativa de discapacitat que emet el Departament de Drets Socials o els organismes competents en altres comunitats autònomes, document que acrediti ser beneficiari o beneficiària d’una pensió d’incapacitat permanent de grau total o de gran invalidesa, o certificat de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
  • La condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme s’acredita amb la sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe dels serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de terrorisme que emet la Subdirección General de Apoyo a Víctimas del Terrorismo del Ministeri de l’Interior.