Horari i Calendari

HORARI ESCOLAR

Educació Infantil i Primària:

• De 9h a 13h i de 15h a 17h.

Les portes de l’Escola s’obren 10 minuts abans d’entrar i es tanquen 10 minuts després.

A l’hora d’entrar, les portes s’obren 10 minuts abans per tal de poder fer entrades relaxades i que els alumnes puguin incorporar-se mica en mica a les files i els seus grups.  A les 9 s’inicien les classes.

A l’hora de sortir, les portes s’obren 10 minuts abans per tal que els pares d’Infantil puguin recollir els seus fills/es abans que surtin els nens i nenes de Primària i puguin tenir un acomiadament més individual..

Educació Secundària

• De 8h a 13h i de 15h a  17h.

1r, 2n i 3r d’ESO entren un dia a la setmana a les 9:55  del matí.

Els alumnes de 4t d’ESO tenen la tarda de dimecres lliure i surten aquest dia a  les 14:00

Adaptació de P3

Per als alumnes que inicien l’escolarització a P3 s’organitza un breu període d’adaptació la primera setmana del curs escolar, de manera que ells venen unes hores els primers dies d’escola en horaris no coincidents amb les entrades i sortides de la resta de cursos escolars.

Aquest horari es comunica a les famílies en les reunions prèvies corresponents.