Carnaval

El Carnaval és una de les festes més alegres de l’escola. Totes per nosaltres tenen el seu sentit i el seu moment, però Carnestoltes és potser, la festa que aconsegueix impregnar una alegria especial a tots, grans i petits, pares, mestres i nens.

La seva preparació és llarga. Cal trobar un tema que ens serveixi, un cop més d’unió, des dels més petits fins als més grans. Tots ens vestim sota un mateix lema, combinant sempre la gama de colors per aconseguir un mosaic on el color aconsegueix un protagonisme destacable.

Tots contribuïm a fer la nostra disfressa, segons les possibilitats de cada curs i això es nota quan ens fiquem dins, la portem amb un orgull especial. A les classes treballem el lema acordat, de manera que els aprenentatges d’aquests dies giren al voltant del tema. Decorem l’escola tot esperant l’arribada del rei Carnestoltes per als més petits amb les seves divertides ordres, preparem un ball, organitzem una rua pels carrers del barri amb la nostra pròpia banda de tambors que haurà assajat dies abans i acabem al poliesportiu amb una gran festa.