Com decidir escola

DECIDIR ESCOLA, UNA DIFÍCIL TASCA

Decidir l’escola dels vostres fills és possiblement un dels aspectes més difícils als que us heu hagut d’afrontar. No és una qüestió fàcil, perquè la decisió que es pren no és passatgera o de poca durada. Es tracta d’una decisió que cobreix una etapa força completa de la vostra vida i de la dels vostres fills-filles. A més, es tracta d’un lloc on passaran moltes hores, fins i tot passaran allà més temps del que estan amb vosaltres. Això fa que sorgeixi la por d’equivocar-se. És una d’aquelles decisions boniques però difícils perquè pensem que ens hi juguem molt. És una important decisió, és una gran decisió.

Davant la por ens sorgeixen tot un seguit d’interrogants: Serà l’escola més adient? Em cobrirà totes les espectatives? S’adequarà a la meva manera de pensar? Oferiran al meu fill allò que jo busco? Serà la millor pel meu fill/a? Serà una bona escola? Ensenyaran bé? Què passarà amb el meu fill si li costa? Què passarà amb el meu fill si té altes capacitats? Puc confiar en ella? Què és el que he de buscar en l’escola? Són molts interrogants i sovint estem fets un mar de dubtes.

La nostra intenció amb aquestes línies és resoldre-us dubtes i donar-vos la informació que nosaltres creiem necessària per ajudar-vos a prendre una decisió en la mida que ens sigui possible.