L’escola

L’Escola és dinàmica té vida pròpia: Neix un dia, creix lentament al llarg del temps, evoluciona i canvia… es va fent dia a dia i procura anar sempre de la mà de les necessitats de la societat…

El Pilar està immersa en aquesta tasca des de fa més de 50 anys.

Aquest és un llarg camí fet entre tots: equip de mestres, pares, alumnes,…   L’hem anat fent amb il·lusió perquè l’escola forma part de les nostres vides.  Tots aquells que formem part de l’escola la sentim nostra i hi esmercem el nostre temps i esforç amb passió per aconseguir aquelles fites que ens anem marcant a cada moment. Aquesta és potser la característica més constant de tots els que hem format part d’aquest equip.

Obrir-nos a vosaltres a través d’aquestes pàgines ens obliga, un cop més a reflexionar sobre el nostre treball perquè volem que a través d’aquesta finestra tothom pugui veure (i comprendre) què és el que volem i què és el que fem. Volem ser capaços de fer-vos arribar el nostre sentit d’escola.

Nosaltres creiem en l’escola i en la seva tasca. Aquest és la nostra fita: seguir fent escola cada dia.