TALLERS PER A LES ESCOLES

Aquest mes de febrer l’Institut ha organitzat els tradicionals tallers per a l’alumnat de sisè de les escoles públiques de Salou. L’objectiu és que els alumnes de primària coneguin  l’Institut un dia en ple funcionament i que puguin observar com treballem. L’alumnat ha pogut visitar:

• L’aula de tecnologia on han fet un clauer tot observant les propietats dels plàstics i han gaudit de l’exposició de treballs i robots fets per l’alumnat dels diferents cursos.
  • El laboratori de física i química on han fabricat un polímer especial, un slim.
  • La biblioteca, on han practicat l’anglès tot fent jocs lingüístics.

AgraÏm la visita de l’escola Europa, Santa Maria, Salou i Vora mar i volem felicitar el seu alumnat pel  bon comportament i participació entusiasta durant la visita.

Esperem trobar-nos ben aviat, aquesta vegada acompanyats de les vosres famílies a la jornada de portes obertes de dimarts 5 de març a les 17 h.