Som “Raperos”

ACTIVITAT REALITZADA AMB L’AJUT DE L’AJUNTAMENT DE SALOU

Ja tenim gravats els raps fets per l’alumnat de 1r d’ESO sobre l’ús del mòbil i internet!

Cliqueu per escoltar-los: 1rA1rB, 1rC, 1rD, 1rE

TALLERS DE RAP:

De cara al Nadal cada dia tenim classes més divertides i engrescadores; hem començat la setmana amb els tallers de RAP, de la mà del Joël Prieto Prats, el millor professor de RAP que podríem tenir.  Ens ha fet comprendre el ritme i com es composen les cançons; ens ha fet cantar amb les bases a diferents velocitats, i hem superat el rècord de velocitat de tot Catalunya.  També ens ha ensenyat les seves cançons i l’hem aplaudit força, es mereix tenir molt d’èxit perquè es boníssim.  Gràcies Joel per ensenyar-nos tant i tan bé i per fer-nos passar molt bones estones cantant i composant amb tu.  Esperem que la gravació del RAP de l’Institut Marta Mata sigui número 1 als 40 principals.