INICI DE CURS

El curs comença dimecres 6 de setembre per a l’alumnat d’ESO i dimarts 12 de setembre per a l’alumnat de BAT i PFI.

El dia 6 de setembre seguirem un horari especial per donar la benvinguda a tot l’alumnat d’ESO. L’entrada serà esglaonada per grups (vegeu horari).

QUÈ FAREM? L’equip directiu rep l’alumnat al gimnàs i presenta el tutor/a. Després tot el grup es dirigeix a l’aula, on el tutor/a donarà a l’alumnat l’agenda escolar del curs i informarà de les matèries a cursar, el calendari escolar i l’horari de classes.

HORARI DE PRESENTACIÓ I ACOLLIDA

Nivell Horari Porta d’accés i sortida
1r ESO 6 set: 9-12 h Cantonada carrer Maria Castillo
2n ESO 6 set: 10 h Cantonada carrer Maria Castillo
3r ESO 6 set: 11 h Cantonada carrer Maria Castillo
4t ESO 6 set: 12 h Cantonada carrer Maria Castillo
1r BAT 12 set: 9 h Cantonada carrer Maria Castillo
2n BAT 12 set: 9 h Cantonada carrer Maria Castillo

QUÈ CAL PORTAR A LA PRESENTACIÓ?

• Estoig amb llapis i bolígraf per anotar a l’agenda la informació que es donarà.
  • Ampolla d’aigua.

A PARTIR DEL DIJOUS 7 DE SETEMBRE L’HORARI DE CLASSES SERÀ DE 8’30 a 15 h

L’alumnat ja ha de portar l’ordinador i el material didàctic necessari per a les classes del dia. Es recorda que cal ser puntual, ja que la porta d’entrada es tanca a les 8’40 h.

PORTES D’ACCÉS

Entrada Porta Maria Castillo Porta principal Porta Pau Casals