PREMIS FONS EDUCATIU DE SALOU

L’Ajuntament de Salou ha lliurat, dijous 13 d’abril, al migdia, els premis del Fons Educatiu Ajuntament de Salou – Escola Elisabeth, als nou projectes educatius guardonats a la convocatòria 2021.

L’institut Marta Mata ha presentat dos projectes : Aula taller i Hort vertical que han rebut una subvenció de 2710 euros. A l’acte han assistit els coordinadors dels projectes: el Joan Martinez, coordinador TAC, i l’Esther Pascual, coordinadora de l’hort de l’institut, i la Carme Moreno, directora del centre. Tant el Joan com l’Esther han explicat a l’auditori enquè consisteixen els dos projectes.

Agraïm al Fons Educatiou de Salou_Escola Elisabeth aquest suport econòmic, que ha permès dur a terme aquestes iniciatives que incrementen la qualitat de la proposta educativa del Marta Mata i reverteixen en l’èxit escolar del nostre alumnat. Gràcies!!!

Podeu veure tota la notícia a la pàgina web de l’Ajuntament de Salou.