LLIURAMENT DELS PREMIS FONS EDUCATIU SALOU

A la sala de plens de l’Ajuntament de Salou s’han  lliurat aquest dilluns els premis als projectes guanyadors de la convocatòria del ‘Fons Educatiu Ajuntament de Salou – Escola Elisabet 2022‘.

L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de Salou, Pere Granados, la coordinadora de formació d’adults de la Generalitat de Catalunya, la regidora d’Ensenyament Julia Gómez; el director de projectes del Fons Educatiu, Enric Masià; i Xavier Ferré, membre del Consell Rector de l’Escola Elisabeth, a més de diversos regidors i regidores del consistori.

Un dels premis ha estat per al nostre centre gràcies al projecte  Artesania amb fibres vegetals, que duu a terme l’alumnat de 3r d’ESO dins la matèria Projectes. El projecte ha estat exposat per la professora Mercè Castellà, coordinadora de la Comissió d’Escola Verda de l’institut i coordinadora del projecte.

Podeu obtenir més informació sobre el Fons Educatiu i el projecte presentat en aquest enllaç.