CELEBREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA

Amb motiu de la celebració del dia internacional de la poesia, el 21 de març, els alumnes d’aula d’acollida hem realitzat una sèrie d’activitats. Els alumnes de 1r i 3r d’ESO hem realitzat la lectura d’un fragment d’una poesia de Maria Mercè Marçal, l’hem copiat i l’hem traduït a l’idioma d’origen dels alumnes. També hem llegit la mateixa poesia en el seu idioma. Ha estat una activitat molt enriquidora i interessant per als alumnes perquè hem treballat la traducció d’un text literari, normalment més complex que un text convencional.

Els alumnes de 2n hem parlat de Gabriel Ferrater i hem fet un treball plàstic a partir de les traduccions a idiomes d’origen del poema “Si puc”. A més a més hem elaborat  poemes visuals sobre la temàtica “On guardaríem el nostre record més preuat”
Els alumnes de 4t hem elaborat uns cartells sobre poetesses i poetes del món
Us deixem unes imatges dels diversos treballs”