VOLS PARTICIPAR EN UN ERASMUS ?

L’institut Marta Mata fa una crida a l’alumnat d’anglès de 3r ESO i alumnat de 2a llengua estrangera de francrès i alemany de 3r i 4t ESO, per tal de participar a l’Acreditació Erasmus+ del centre amb el propòsit de seleccionar alumnat per fer mobilitats a diferents països d’Europa i participar activament en les activitats Erasmus+

S’oferten places per :

• Mobilitats de curta durada en famílies
  • Mobilitats de llarga durada en famílies (4 places de 30 dies)

Bases

1. – La convocatòria està oberta a l’alumnat de 3r i alumnat de 2a llengua estrangera que preferentment no hagi participat en una mobilitat Erasmus anteriorment.

2 – Per participar a la convocatòria caldrà crear un video motivacional explicant els motius que cada alumne/a té per participar en les activitats i mobilitats Erasmus. També caldrà aportar idees d’associacionisme per ajudar a la comunitat, parlar de projectes de reciclatge, economia sostenible per tal de tenir un futur millor.

3 – Cada participant ha de presentar una obra original, que no hagi estat publicada en cap altre lloc, en anglès, alemany o francès (evitar llegir de la pantalla).

4- Condicions del video:

a.- Duració: 1-2 min

b- Format digital mp4.

c.- Creatiu, pot contenir imatges originals, música, lletra i veu, vigileu que la vostra veu se senti clarament.

d.- El video ha d’incloure els següents logos:  Erasmus Plus,  Institut Marta Mata,  Salou.

5- Els videos s’han de compartir a l’adreça de correu erasmus@institutmartamata.cat

6- El termini d’admissió dels vídeos és el 9 d’octubre de 2023.

7- El jurat estarà format per la comissió Erasmus+ del centre.

8- El fet de prendre part en aquesta crida suposa l’acceptació d’aquestes bases i l’autorització per a la publicació i divulgació del video per part del centre.