Portada

Ja som a Darmstadt!!

Marta Mata weltweit!! Ja em arribat a Darmstadt!! Viatge molt bo, amb petites turbulències, però res comparable amb el Dragon Khan!!  🙂  Us mantindrem informats. Més fotos aquí: FOTOS Salutacions, Núria, María i alumnes implicats

Ja som a Darmstadt!! Llegeix més »

Els alumnes de 1r d’ESO A i B coneixen la potabilitzadora d’aigua de l’Ampolla

Avui els alumnes de 1r d’ESO A i B han gaudit d’una excursió al Consorci d’Aigües de Tarragona, a l’Ampolla Han visitat l’ETAP i han pogut conèixer de primera mà com es tracta i es gestiona l’aigua, així com la importància de fer-ne un ús responsable. Després han fet un taller experimental amb diferents tipus

Els alumnes de 1r d’ESO A i B coneixen la potabilitzadora d’aigua de l’Ampolla Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut