Portada

Els alumnes d’alemany del Marta Mata visiten el Goethe – Institut de Barcelona

Aquest dimecres els alumnes de l’optativa d’alemany de 4t d’ESO  i 1r i 2n de BAT han visitat el Goethe-Institut de Barcelona, institució que s’encarrega de promoure la llengua alemanya arreu del món.  Allí han vist una pel·lícula en versió original i també han pogut conèixer la biblioteca i les oportunitats que  l’institut alemany ofereix

Els alumnes d’alemany del Marta Mata visiten el Goethe – Institut de Barcelona Llegeix més »

ITINERARIS DE 4t D’ESO

Us adjuntem la presentació dels Itineraris de 4t d’ESO que us hem explicat a la reunió de famílies de 3r d’ESO. Així podeu consultar l’organització de les optatives per al curs vinent amb els vostres fills i filles. Per a qualsevol consulta us podeu dirigir al tutor/a i al servei d’orientació del centre.

ITINERARIS DE 4t D’ESO Llegeix més »

Els alumnes de francès celebren “Le poisson d’avril”

Dimarts 1 d’abril els alumnes de francès vam celebrar la tradició francesa Les poissons d’avril. Es diu que antigament l’any començava l’1 d’abril. El rei Charles IX va modificar el calendari perquè l’any comencés l’1 de gener. Tots aquells que s’equivocaven i no s’habituaven al nou calendari eren anomenats “poissons d’avril” de manera despectiva. Actualment, igual

Els alumnes de francès celebren “Le poisson d’avril” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut