Portada

Constitució de la ULAE del Marta Mata “Cuidem el català”: una aposta per la llengua i la creativitat

El passat 30 de setembre, es va constituir oficialment la Comissió d’Usos Lingüístics en l’Àmbit Educatiu (ULAE) sota el nom “Cuidem el català” de l’Institut Marta Mata de Salou. Aquesta comissió neix amb l’objectiu de promoure l’ús i la vitalitat del català dins del centre i vetllar perquè la llengua sigui una eina de cohesió,

Constitució de la ULAE del Marta Mata “Cuidem el català”: una aposta per la llengua i la creativitat Llegeix més »

SIGUEU BENVINGUDES I BENVINGUTS!

Trobada de l’alumnat de l’aula d’acollida intensiva del curs passat i d’aquest curs. Tutors i alumnes han compartit experiències a la biblioteca del Marta Mata. L’aula d’acollida intensiva és un programa de suport  a l’alumnat que tot just acaba d’arribar a 4t ESO per ajudar-los en la seva adaptació al sistema educatiu català i la

SIGUEU BENVINGUDES I BENVINGUTS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut