Ja som a Darmstadt!!
Marta Mata weltweit!! Ja em arribat a Darmstadt!! Viatge molt bo, amb petites turbulències, però res comparable amb el Dragon Khan!! 🙂 Us mantindrem informats. Més fotos aquí: FOTOS Salutacions, Núria, María i alumnes implicats
Ja som a Darmstadt!! Llegeix més »











