ESO 4

JA SOM A BERLÍN

Els alumnes de 4t d’ESO han arribat per fi a Berlín. Aquest any hem escollit aquesta ciutat plena d’història com a destí del viatge de fi de curs. Tots podran practicar l’anglès i alguns fins i tot l’alemany. Des de Salou us desitgem que gaudiu del viatge i que feu moltes fotografies. Die 4. ESO

JA SOM A BERLÍN Llegeix més »

ROSES PER ALS NOSTRES AVIS

Els alumnes de 4t d’ESO, dins de les activitats de Sant Jordi, han anat de visita a la Residència d’avis de Salou, els nostres veïns. Han estat una estona xerrant i rient amb els avis, també els han ensenyat a fer flors de paper. Gràcies a l’Eva, la profe de plàstica més creativa del món,

ROSES PER ALS NOSTRES AVIS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut