SORTIDA AL COSMO CAIXA DE TARRAGONA
Els alumnes de primer de la ESO han gaudit d’una excursió de l’Institut, passant-s’ho súper bé… però no us enganyeu, entre tots aquests nens innocents i divertits, segur que sorgiran científics i biòlegs a dojo…Sí, sí, perquè aquest matí han estat fent un taller sobre l’estudi de la cèl·lula al Cosmo Caixa de Tarragona, han […]
SORTIDA AL COSMO CAIXA DE TARRAGONA Llegeix més »




