GUANYEM LA COPA CANGUR!
L’equip cadet de l’institut format per alumnes de 1r i 2n d’ESO han guanyat la primera fase de la IX Copa Cangur, que ha tingut lloc aquesta tarda a Reus. Amb aquest resultat l’equip es classifica per a la final que tindrà lloc a Barcelona el mes d’abril. La Copa Cangur és un concurs presencial […]
GUANYEM LA COPA CANGUR! Llegeix més »











