AMPA

ampa


Benvinguts

En aquest pàgina podeu trobar tota la informació referent a l’AMPA del nostre centre.

Per contactar amb l’AMPA:

Horari d’atenció: dimecres de 11’30h a 12h

Correu: ampa@institutmartamata.cat

 

 

Jornada de convivència AFAMM

Aquest dissabte va tenir lloc la jornada de convivència que organitza l’AFAMM (associació de famílies de l’Institut Marta Mata) en col·laboració amb l’Ajuntament de Salou. Famílies, alumnes i professorat vam poder conèixer les restes de l’antiga KALLIPOLIS en una visita guiada, veure el bonic paisatge de la costa de Salou amb el trenet i gaudir

Jornada de convivència AFAMM Llegeix més »

CONCURS DE FOTOGRAFIA

Benvinguts i benvingudes,  Tornem amb una nova edició del esperat concurs de fotografia del AFAMM! Aquest curs teniu l’oportunitat de presentar les vostres fotografies entorn del tema:DETOX DIGITAL* * Detox digital: apaga la pantalla, encén la vida! Les fotografies poden mostrar qualsevol relació amb aquest títol, com pot ser:quan apagueu les pantalles, que feu quan us sentiu

CONCURS DE FOTOGRAFIA Llegeix més »

MADE FOR MORE- 3r ESO

Els alumnes han assistit a les xerrades “Made for more” que han estat subvencionades per l’AFAMM. Les xerrades tracten sobre temes de ments saludables i benestar general. Han combinat demostracions, jocs visuals i interactius, fent que els alumnes s’hagin divertit i treballat en equip. Gràcies AFAMM!!

MADE FOR MORE- 3r ESO Llegeix més »

FESTA DE CONVIVÈNCIA DEL MARTA MATA

Totes les fotos de la jornada AQUÍ Volem felicitar l’AFAMM per l’organització de la magnífica festa del passat dijous: jocs, concursos, ball, berenar i lliurament de premis del concurs de fotografía i de les competicions esportives de l’esbarjo. No ha faltat res, ni la fantàstica rifa final. Agraïm també la presència de la regidora d’Ensenyament

FESTA DE CONVIVÈNCIA DEL MARTA MATA Llegeix més »

NO US LA PODEU PERDRE!!!

No us la podeu perdre!!!! Reserveu-vos la data del 16 de maig per a la jornada de #convivència del Marta Mata que amb molta il.lusió ha preparat l’AFAMM, l’asociació de famílies de l’institut. Jocs, ball, rifa,premis berenar…. per a famílies, alumnat i personal del centre. Us hi esperem!!  

NO US LA PODEU PERDRE!!! Llegeix més »

JA TENIM DESFIBRILADOR!

Ja disposem d’un desfibrilador a l’Institut! Això ha estat possible gràcies a l’associació de famílies del Marta Mata, AFAMM i a l’Ajuntament de Salou. Avui també s’ha dut a terme la formació de professorat i PAS per poder-ne fer ús. D’aquesta manera l’Institut és encara un entorn més segur. Tant de bo no calgui haver-ho

JA TENIM DESFIBRILADOR! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut