ASSISTIM A LA REUNIÓ D’ESCOLES eTWINNING
L’institut Marta Mata va ser els dies 20 i 21 de juny a Madrid a la III Conferencia de Escuelas eTwinning, un espai de trobada i inspiració per a centres compromesos amb la innovació , la colaboració europea i la transformació educativa. La professora Patricia Rodriguez, representant de l’institut, va prendre bona nota de les […]
ASSISTIM A LA REUNIÓ D’ESCOLES eTWINNING Llegeix més »











