BONA DIADA A TOTHOM!
Aquest matí l’institut I l’AMPA han participat a la tradicional ofrena de l’11 de Setembre junt amb la resta de centres educatius i entitats de la nostra localitat. Us desitgem a tots i totes una bona diada.
BONA DIADA A TOTHOM! Llegeix més »











