El projecte Marta Mata DJ, impulsat per la ULAE “Cuidem el català”, segueix omplint els passadissos del Marta Mata de ritme i bon ambient. Aquesta vegada és el torn de 2n de Batxillerat B, que ha triat la cançó Solucions i no problemes del grup Figa Flawas, que sonarà per megafonia del 26 de gener al 6 de febrer, tant a l’entrada (8.30 h) com a la sortida (15 h) del centre.
Qui són Figa Flawas?
Figa Flawas és un duet de Valls, actiu des de 2020, format per Pep Velasco i Xavier Cartanyà. Fan una barreja de pop i música urbana en català, amb cançons festives, sensibles i molt properes al públic jove.
Trajectòria
El grup va guanyar el Sona9 (2022) com a millor grup emergent i s’ha fet un lloc destacat dins l’escena musical catalana actual gràcies als seus directes enèrgics i a l’èxit del disc La calçotada.
El missatge de la cançó
Solucions i no problemes transmet una actitud optimista i vitalista: valorar les amistats, les petites coses i triar el bon rotllo davant les dificultats. Una proposta perfecta per començar i acabar el dia amb energia positiva.


