PARTICIPARÀ A LA GRAN FINAL DEL FONIX 2017!

L’alumne de 2n de batxillerat Kristiyan Tonev s’ha classificat de manera brillant per a la final catalana del concurs d’anglès The fonix en haver superat la fase provincial amb la millor puntuació de la seva categoria.
The Fonix és un concurs d’anglès d’àmbit català on els enunciats de les proves són preparats per un equip pedagògic de reconegut prestigi i consisteixen en una sèrie d’exercicis dins dels àmbits del vocabulari, comprensió lectora i expressió escrita, plantejats de forma distesa i dins d‘un ambient de col·laboració, al llarg de tres fases:
FASE LOCAL: Prova a dins dels mateixos centres educatius.
FASE TERRITORIAL: Prova amb els representants escollits pels centres, agrupats per territoris (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona).
FASE FINAL: Prova final absoluta amb els guanyadors de cada territori.

Els altres participants del nostre institut a la fase territorial han estat Marina Fernandez (1r ESO), Pamela Kostova (2n ESO), Laura Soriano (3r d’ESO) i Judit Cano (1r de BAT). A tots ells enhorabona per la seva entusiasta participació i també al professorat d’anglès pel seu treball i suport.
Molta sort Kristiyan de cara a la gran final !
Més informació a www.the-fonix.org