Olimpíades d’economia

Dimecres 17 de març vaig viure una experiència única, poder participar a les Olimpíades d’Economia. La preparació per dur a terme les proves va ser feixuga i en alguns àmbits difícil, però amb esforç i treball diari tothom ho pot aconseguir. Al moment de realitzar la prova es notava la bona organització de la Universitat Rovira i Virgili, no obstant això m’hagués agradat anar presencialment a les Olimpíades d’Economia.
Agraeixo haver viscut l’experiència i animo a tothom a viure-la.

Paula Flores Llorca.

2n Bat B

Xerrada epilèpsia

Des de l’associació “Si jo puc, tu també #epilep” han vingut a fer una xerrada als alumnes de 3r ESO. L’associació busca visualitzar i donar a conèixer l’epilèpsia. El projecte consisteix en explicar què és l’epilèpsia i què fer amb una persona amb epilèpsia, per tal d’acabar amb els estigmes que hi ha darrere d’aquest trastorn neurològic.

Taller Banc de Qualitats

Els alumnes de 1r d’ESO, la setmana passada, van fer un taller anomenat Banc de Qualitats en el que es pretén potenciar la capacitat de treballar en equip, en xarxa, que els alumnes siguin conscients de les seves característiques personals, habilitats, talents… i posar-los al servei del grup,a més de no tenir por a mostrar-los i en saber reconeixer-los. El Pla Educatiu d’Entorn de Torredembarra és qui ha gestionat aquest taller de la companyia Teatre de Maleta.

Dia internacional de la poesia

El personal de la Biblioteca Mestra Maria Antònia i l’alumnat de l’aula d’acollida del nostre centre recitaren aquest poema de Felícia Fuster en diversos idiomes amb motiu de la commemoració del Dia Mundial de la Poesia i van ser emesos per Ona la Torre en diferents franges horàries.

El Departament de Cultura de la Generalitat i la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col.laboració de la Biblioteca Mestra Maria Antònia són qui van escollir el poema “No em despulleu” de Felícia Fuster, de qui enguany es compleix el centenari del seu naixement.

Segona sessió tallers emocionals

Els dies 10,11 i 12 de març tinguérem la segona sessió del taller d’educació emocional corresponent al projecte POEFA, la dinàmica tingué una durada d’hora i mitja i començà ressaltant alguns dels aspectes positius que cadascú tenim, agraint als companys aquestes particularitats. També poguérem compartir estats d’ànim i sensacions que estem experimentant en aquest moment, alguns inclús veren certes característiques pròpies de les quals no n’eren plenament conscients, la idea era donar-li una visió de consciència i acceptació del moment present a través d’un dibuix vist en una meditació. Va ser una dinàmica d’autoconeixement individual i de cohesió com a grup classe molt entretinguda i reveladora!