Poema de Nadal 4t ESO A

Benvolguts,
Els alumnes de 4t A s’han après el poema Estimar és un lloc, de Joan Margarit, i us el reciten per desitjar-vos unes bones festes.

ESTIMAR ÉS UN LLOC
Assegut en un tren miro el paisatge
i de sobte, fugaç, passa una vinya
que és un llampec de veritat.
Seria… Llegeix més»

Sortides amb el Departament de Comerç

El Departament de Comerç dels nostre centre va organitzar una sortida a Barcelona el passat divendres, dia 15 de desembre, amb tot l’alumnat de Grau Mig (Activitats comercials) i Grau Superior (Gestió de vendes i espais comercials). L’activitat comprenia dues propostes: “Anem a plaça”, una visita guiada al Born, Sta. Caterina i La Boqueria, per a Grau Mig; i “Botigues històriques del centre de Barcelona” per a Gestió de Vendes. Una gran experiència, amena i educativa alhora.

“La Metamorfosis dos mil años después”, article a Aula de Secundaria

La nostra professora de Clàssiques, Margalida Capellà, ha publicat un article molt interessant al darrer número de la prestigiosa revista Aula de Secundaria, de l’editorial Graó. L’article La Metamorfosis dos mil años después explica diferents intervencions didàctiques a partir de la lectura d’aquest clàssic d’Ovidi per tal d’afavorir el gust per la lectura i el coneixement des d’un enfocament interdisciplinari.

Per saber-ne més, podeu visitar les adreces:

Cantada al Casal Benèfic

El passat dilluns, 11 de desembre, l’alumnat de 1r d’ESO va visitar el Casal Benèfic de la Gent Gran de Premià de Mar on hi van cantar algunes Nadales. De la mà de les nostres professores Mar i Eva, les Nadales interpretades per la Coral van fet gaudir a tothom, van emocionar a petits i grans, i van provocat el riure, a alguns fins a plorar!
Al nostre canal de Youtube es poden veure alguns videos com aquests:

Casal d’avis_1

Casal d’avis_2

Paperetes falses, compte!

Ens ha arribat notícia d’una pràctica fraudulenta consistent en la venda de paperetes per a un sorteig amb l’excusa de l’obtenció d’un benefici per a l’alumnat inscrit a sortides del centre. Aquestes paperetes són una burda falsificació i així ho hem denunciat als Mossos d’Esquadra. S’identifiquen sense gaire dificultat: no duen cap xifra, no duen cap identificació de cap agència de viatges o empresa de lleure, i l’espai per al segell del centre l’ocupa un logotip antic escanejat. Preguem molt de compte!