Convocatòria actual

MOBILITATS INTERNACIONALS. CURS 23-24.

1. ALUMNAT

Vols apuntar-te a un Erasmus per aquest curs? Tot l’alumnat que vulgui participar ha d’omplir el formulari de sota per grau mitjà o superior abans que finalitzi la data límit d’inscripció.

Data límit d’inscripció: Últim dia laborable de gener

Formularis

:: GRAU MITJÀ ::

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRAU MITJÀ

:: GRAU SUPERIOR ::

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ GRAU SUPERIOR

Convocatòries

:: GRAU MITJÀ ::

DOCUMENT CONVOCATÒRIA GRAU MITJÀ

:: GRAU SUPERIOR ::

DOCUMENT CONVOCATÒRIA GRAU SUPERIOR

Procediment i criteris per a la selecció de participants a la mobilitat internacional d’FP

El procés de selecció es durà a terme seguint el següent procediment:

1. Inscripció del procés de selecció.
  2. Lliurament dels documents obligatoris.
  3. Entrevista personal
  4. Selecció dels participants
  5. Acceptació de la beca i selecció de l’opció de gestió

La selecció de les persones participants s’estableix d’acord amb els criteris següents. Per passar a la fase de selecció és condició imprescindible que la documentació estigui lliurada en temps i forma segons s’estableix a la convocatòria.

1. Expedient acadèmic i criteri intern (ponderació 30%)
      • De 0 a 10 punts. Aquesta part de la valoració la realitzarà l’equip docent i a part de l’expedient de l’alumne, es valoraran aspectes com assistència, actitud, compromís i esforç. S’estableix criteri uniforme per a totes les persones candidates.
  2. Documentació aportada (ponderació 40%)
      • De 0 a 10 punts pel Curriculum Vitae (20%)
      • De 0 a 10 punts pel vídeo de presentació (20%)
  3. Entrevista (ponderació 30%)
      • De 0 a 10 punts per l’entrevista personal. El tribunal valorarà la idoneïtat de les persones candidates en funció:
        • Claredat i pertinença de les motivacions expressades. Es valorarà la motivació i les expectatives d’acord amb el perfil propi i el projecte.
        • Es valoraran les qualitats de: responsabilitat, tenacitat, motivació d’èxit, autodisciplina, adaptabilitat i autonomia.
        • Nivell d’anglès, claredat de l’exposició, capacitat d’expressió i vocabulari.

Procediment i temporització:

• Desembre: informació a l’alumnat mitjançant la tutoria de grup, xerrades informatives (dijous, 14 desembre) per part de la coordinació de mobilitat i difusió a la web del centre.
  • Desembre-gener: obertura de formulari web per poder fer la inscripció durant el termini establert.
  • Febrer: valoració dels candidats per part de l’equip docent, entrevistes personals per part del tribunal i valoració de la documentació lliurada.
  • 4 de març: Valoració final per suma ponderada dels resultats obtinguts, i publicació del llistat d’alumnat seleccionat en Grau Superior.
  • 22 de març: Valoració final per suma ponderada dels resultats obtinguts, i publicació del llistat d’alumnat seleccionat en Grau Mitjà.

Recursos

Si tens dubtes de com fer el CV i el vídeo pots consultar les presentacions anteriors i demanar ajuda al teu tutor/a i/o professor/a de FOL i EIE, o Anglès Tècnic.

2. PROFESSORAT

Vols apuntar-te a un Erasmus per aquest curs? Com a acompanyant o com a staff. Tot el professorat que vulgui participar ha d’omplir el formulari de sota per acompanyant o staff abans que finalitzi la data límit d’inscripció.

Data límit d’inscripció: Últim dia laborable de gener

Formularis