Formació professional: dates de les jornades de portes obertes

Dimarts 20, dimecres 21 i dijous 22 d’abril. Meet diferenciat per cicles formatius.

• El dimarts 20: cicles de les famílies professionals de Fabricació mecànica i d’Electricitat i electrònica.
    • El dimecres 21: cicles de les famílies professionals de Transport i manteniment de vehicles, i d’Administració i gestió
    • El dijous 22: cicles de les famílies professionals d’Instal·lació i manteniment, i d’Informàtica i comunicacions.

Dilluns 26 d’abril. Meet general d’FP

Dimarts 27, dimecres 28 i dijous 29 d’abril. Sessions presencials per famílies professionals, amb cita prèvia

• El dimarts 27 : cicles de Transport i manteniment de vehicles, i cicles de Fabricació mecànica
    • El dimecres 28: cicles d’Administració i gestió, i cicles d’Electricitat i electrònica
    • El dijous 29: cicles d’Instal·lació i manteniment, i cicles d’Informàtica i comunicacions

Cal reservar la cita prèvia per al dia concret que tindrà lloc la visita segons el cicle que us interessi, clicant a un o altre enllaç:

IMPORTANT: Cal fer una reserva de cita prèvia per a cada persona assistent amb un màxim de 3 persones per grup bombolla (pare/mare/alumnat).

Batxillerat: dates de les jornades de portes obertes

Dimarts 4 de maig. Sessió presencial de 17.00h a 20.00h, amb cita prèvia.

Dijous 6 de maig. Meet general a les 19.00h.

Dissabte 8 de maig. Sessió presencial de 10.00h a 13.00h, amb cita prèvia, trucant al telèfon 93 877 37 50

Plans de Transició al Treball (PTT)

Cursos d’Imatge personal, Metall i Vendes

Jornada de portes obertes en modalitat presencial:

• Adreça: Carrer Verge de l’Alba, 5-7  (Manresa- Bages)
    • Data: dijous 06/05/21
    • Horari: de les 8.30 h a 13.30 h
    • Cita prèvia: a8960022@xtec.cat

Jornada de portes obertes en modalitat virtual

Orientació
Fira de l’Estudiant         Què estudiar          Tria educativa

Departament d’Educació.
Nou Web sobre preinscripció.

Formació Professional
Portàtil, llibres i eines.

Tots els nivells educatius:
Preinscripció, matrícula i beques.

Tràmits de secretaria:
Pagaments i sol·licituds

Scriptorium

Una de les activitats portades a terme durant la setmana de les Jornades Lacetània, ha estat l’Scriptorium.
L’activitat permet conèixer per què s’escrivien llibres durant l’edat mitajana, com eren i qui se’ls llegia.
En el taller s’ha reproduït un escriptori medieval i s’ha fet un llibre gràcies… Llegeix més»

Mems per la igualtat

L’alumnat de Visual i Plàstica ha participat activament en el concurs dins el Dia de les Dones, 8 de març, «Mems per la igualtat» organitzat pel SIAD Montserrat Roig.
Felicitats!!, Àngel Pérez i Biel Perau, de 1r d’ESO B del nostre institut, guanyadors del 1r Premi!!
Enhorabona!!! A la Gisela Priego i… Llegeix més»

Taller “REPARA” a càrrec dels alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic

Durant les 4 hores prèvies a l’inici de les vacances de Setmana Santa, els alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic van fer un taller, que es va anomenar “Repara”, on van poder portar tots aquells aparells que hi ha per casa i que un dia… Llegeix més»