COMUNICAT

Com a conseqüència de l’extensió de l’estat d’alarma i seguint amb la mesura excepcional de contenció del coronavirus ja iniciada el 13 de març passat, el nostre centre romandrà tancat fins a què es notifiqui la seva reapertura, per a la qual encara no hi ha data prevista.

Les novetats que puguin aparèixer en referència a aquest tema les comunicarem a la pàgina web i al canal de Twitter del centre.

Els comunicats oficials del Departament d’Educació els teniu disponibles a la seva web i al seu canal de twitter.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

JORNADES DE PORTES OBERTES AL NOSTRE CENTRE

Les dates previstes per a dur a terme les nostres jornades de portes obertes són:

• Per a Batxillerat : dimarts 28 d’abril a les 19.00 h
  • Per a Cicles Formatius : dimecres 29 d’abril a les 19.00 h

Tot i això, i davant la incertesa actual, confirmarem la seva realitació en unes setmanes.

PREISNCRIPCIÓ A ESO PER AL CURS 2020-21 (alumnat nou)
Degut a la situació creada per la contenció del Covid-19, el Departament d’Educació ha ajornat el termini de preinscripció escolar fins que es pugui realitzar amb normalitat.
Els mantindrem informats de les noves dates que s’estableixin.
ALTRES TRÀMITS I PROCEDIMENTS
També han quedat suspesos tota la resta de tràmits i procediments administratrius que són competència del Departament d’Educació.  Aquesta mesura afecta als terminis per a la inscripció a les proves d’accés a cicles formatius, així com a les sol·licituds de títols i certificats, que queden aturats mentre duri la declaració d’estat d’alarma.

CONCURS DE DISSENY

El departament de Visual i Plàstica ha organitzat un concurs de disseny a partir del tema DRETS I LLIBERTATS.
La creació guanyadora apareixerà impresa a les agendes i carpetes del curs vinent; per tant, us animem a participar-hi, i a deixar via lliure a la creativitat,… Llegeix més»

Visita dels alumnes del CFGM d’IT al MareNostrum 4 i a l’ETSETB

Els alumnes i professorat de 2n curs del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicació van realitzar fa uns dies una sortida al Barcelona Supercomputing Centre (BSC) i a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB).
En el BSC (www.bsc.es) van tenir l’oportunitat de visitar el… Llegeix més»