Prova d’accés als cicles formatius de grau superior d’FP: publicació llista DEFINITIVA admesos/exclosos

El Departament d’Educació convoca les proves d’accés per accedir a cicles de formació professional i no es reuneixen els requisits acadèmics.
La formació professional capacita per exercir de manera qualificada diverses professions i proporciona la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector.
Les… Llegeix més»

Participació de l’alumnat de 1r del CFGS de ME en els preparatius d’un concert

El passat dissabte, mentre “Europe was living a celebration”, els alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic (ME), vam passar el dia muntant un equip de so, llum i vídeo per a un concert que es va fer al pavelló del poble d’Avinyó… Llegeix més»

Visita de l’alumnat del cicle de Manteniment Electromecànic a Deima Ingenieros S.A.

El passat dia 18 d’abril  l’alumnat de 1r i 2n curs de Manteniment Electromecànic  va visitar les instal·lacions de l’empresa Deima Ingenieros S.A.  (https://www.deima.biz/).
Empresa dedicada a la fabricació de maquinària a mida en sectors com els d’automoció, farmàcia i pakaging. L’alumnat i professorat  ha… Llegeix més»

Alumnes de 1r del CFGS de ME visiten l’IMB-CNM

El passat dimarts 16 d’abril l’Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB-CNM) ens va obrir les portes als alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic (ME), els quals vam poder gaudir d’una explicació de tot allò que arriben a fer en aquesta institució… Llegeix més»