Muntatge d’un equip de so a càrrec dels alumnes del CFGS de Manteniment Electrònic

El passat dimarts els alumnes de 1r curs del CFGS de Manteniment Electrònic vam ser els protagonistes a l’hora d’instal·lar, muntar i fer sonar un equip de so mida considerable en el pati de l’escola. Va ser una pràctica una mica sorollosa però que… Llegeix més»

Llistat provisional d’admesos al Servei de Reconeixement de l’experiència laboral

Clicant aquí accedirà al llistat provisional d’admesos del Servei de Reconeixement de l’experiència professional. (convocatòria 1a. curs 18/19)
A través d’aquest servei, les persones amb experiència professional demostrable dins dels àmbits de gestió administrativa, informàtica, electricitat i electrònica, fabricació mecànica, manteniment electromecànic, automoció… Llegeix més»