L’institut

En les següents pàgines podreu trobar informació general referent al nostre Institut, on som, de quines instal·lacions disposem, quines són les normes d’organització… però amb això només us fareu una idea aproximada del que som i de com treballem. Per això, si voleu saber una mica més de nosaltres, no dubteu en contactar-nos i venir-nos a visitar i us podrem explicar in situ què és Lacetània. Així mateix, ens podreu explicar en persona quines són les vostres expectatives i expressar-nos els vostres dubtes, plantejar-nos consultes o fer-nos el suggeriments que considereu adients. Pensem que una de les maneres de millorar, potser la més important, és escoltar a les persones a les quals com a centre donem servei i aquestes són fonamentalment el nostre alumnat i les seves famílies.

Benviguts a Lacetània!!!