Bústia de queixes i suggeriments

Un dels lemes de l’Institut és “treballem per a ser millors cada dia”. L’equip directiu, professors i personal d’administració i serveis treballem en aquesta línia per tenir una escola millor, i la tenim molt present. Tot i això, no podem estar a tot arreu ni ho veiem tot. Per això ens ajuda molt que tu també participis en aquesta tasca que, al cap i a la fi, crèiem que és un interès que tu també tens. Per això, si tens qualsevol dubte, suggeriment, queixa o simplement per dir-nos què t’agrada més i què t’agrada menys de la teva escola, ens ho pots fer arribar a través de la bústia què a tal efecte tens disponible a consergeria.

Si us plau, ajuda’ns a millorar i participa en aquesta tasca en benefici de tots. No dubtis en fer servir el servei si creus que hi ha alguna cosa què és d’interès de tots i que ens pot ajudar a millorar.