PMF

Preguntes més freqüents

On puc trobar informació referent a la preinscripció, matrícula o consultar la publicació de llistes provisionals, definitives, d’alumnat admès o en llista d’espera, etc?

A la nostra web, apartat Tots els nivells educatius / Preinscripció, matrícula i beques.

Em podran facilitar informació referent a estudis de l’IOC ?

El nostre centre únicament recull determinada documentació per ser entregada a l’IOC. Si us cal informació al respecte cal que contacteu amb l’IOC a través de la seva web.

On puc trobar la informació referent a les proves d’accés a GM i a GS?

Com puc sol·licitar un certificat (de notes, d’equivalència de coneixements de català, de matrícula, etc.)?

A la nostra web, a l’apartat Tràmits a secretaria trobareu la informació i el model per descarregar-vos.

Com puc fer una sol·licitud de títol, de convalidació de matèries, d’exempció d’FCT, etc, o una sol·licitud genèrica?

On puc trobar informació referent a beques, ajuts del l’Ajuntament o servei de transport escolar?