UNE JOURNÉE SPECTACULAIRE!

El passat dijous 31 de maig els alumnes de Francès (2a llengua estrangera) de 1r i 2n d’ESO i 1r Batxillerat van visitar la vil·la costera de Collioure. Van sortir aproximadament a les 7:15 h. de Rubí i van arribar a Collioure al voltant de les 9:45 h. En arribar van esmorzar a la platja, i després es van dirigir al cementiri per visitar la tomba del poeta Antonio Machado i retre-li un petit homenatge amb una lectura de poemes musicada. Un cop acabat l’acte, van tornar cap a la platja. Allà van rebre les indicacions i va començar el joc de pistes. Els alumnes havien d’identificar els quadres i pintors fauvistes que estan repartits i penjats per les façanes de tot el poble. També van haver de completar un qüestionari preguntant a la gent que trobaven pel carrer, així que no els va quedar més remei que practicar el francès après a classe. Després van tornar cap a la platja i van gaudir de quasi dues hores lliures per relaxar-se mirant el mar.

A les 14:00 h. van començar la visita guiada del Castell Reial en català rossellonès. Va ser molt interessant.

Encara els va quedar una hora i mitja de temps lliure per poder comprar un crêpe de xocolata i berenar “a la francesa” abans de marxar cap a casa.

Va ser un dia fantàstic!

Autora: Ana Colomina