UNA ALUMNA DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS GUANYA EL 1r PREMI DEL CONCURS DE MÀSCARES

El passat divendres 25 de febrer es va celebrar l’entrega de premis del Concurs de Màscares de Carnaval que organitza l’escola d’art EDRA de Rubí. El primer premi en la categoria B va correspondre a l’alumna del nostre institut, Luz Mar Paulino, estudiant de 4t ESO, amb la màscara que portava per títol Enigmàtic. En el seu discurs va destacar l’oportunitat que activitats com aquesta dona als/les estudiants per poder expressar-se artísticament. A l’acte van assistir l’alcaldesa i regidors de Rubí, així com el director de l’escola EDRA i professorat que havia organitzat el concurs. Per part nostra, acompanyaven la Luz la seva família i la directora de l’Institut Torrent dels Alous. Tots estem molt contents/es de l’èxit de la nostra alumna, ENHORABONA!