TORNEM A MONTPELLIER! STAGE LINGUISTIQUE 2023

Els 20 alumnes de 3r d’ESO que estudien el francès com a segona llengua estrangera i les seves professores, la Rocío Pérez i l’Ana Colomina, han sortit de Rubí a les 8h10 cap a Montpellier disposats a passar 5 dies d’immersió lingüística i amb un programa molt atractiu: classes de francès i activitats de descoberta de la ciutat, tallers i estones de temps lliure. L’expedició ha arribat a les 12h45 a la ciutat francesa. Els nostres alumnes han dinat i han conegut en persona els alumnes de Ins Martí Dot de Sant Feliu de Llobregat amb els que alguns ja havien contactat via xarxes socials. A les 13h15 han començat les primeres hores de classe. A partir de les 16h45 les famílies acollidores els han vingut a recollir. Han estat moments de molts nervis i molta emoció. Després han anat a instal·lar-se amb les famílies. Esperem que s’ho passin d’allò més bé i que aprofitin per practicar l’idioma.

Ana Colomina