SORTIDA AL SERVEI DE MICROSCÒPIA DE LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Dijous 9 de novembre, els alumnes de 1r de batxillerat que estan cursant biologia i biomedicina van visitar el Servei de Microscòpia de la UAB. L’objectiu principal d’aquesta sortida era conèixer les principals tècniques de microscòpia electrònica i conèixer la seva utilitat en l’àmbit científic i en el sector de la indústria privada. Gràcies a les explicacions dels tècnics que ens vam rebre, els nostres alumnes van aprendre com s’han de preparar aquestes mostres per ser observades en els diferents tipus de microscopis electrònics. El caire de la sortida no només era teòric, sinó també pràctic. Tots els alumnes van poder fer servir un microscopi de rastreig (SEM) i un de transmissió (TEM) per obtenir imatges que es treballaran des de l’aula de biologia.  En finalitzar la visita, l’alumnat va manifestar que l’experiència havia estat molt positiva.