RUTA LITERÀRIA AMB 1r DE BATXILLERAT A BARCELONA

Dilluns passat, els alumnes de 1r Batxillerat Científic-Humanístic, 1r Ciències Socials i 1r Tecnològic van realitzar la ruta literària de ‘Nada’ de Carmen Laforet per Barcelona, explicada i guiada per la professora de castellà Inés Cueva.

La nostra primera parada va ser l’estació de França, on la protagonista va posar el peu per primera vegada a la ciutat, i hem acabat en la Facultat de Lletres de la Universitat de Barcelona.

Tothom ha estat disposat a recórrer els llocs i carrers més significatius de la ruta laforetiana, a més, la professora i alguns alumnes van poder llegir “in situ” fragments i cites de la novel·la, malgrat un temps una mica plujós i ennuvolat.

Inés Cueva i Roser Ruiz