RÀDIO TORRENT A LES XARXES

Aquest any continuem amb uns dels projectes més engrescadors que hem engegat darrerament: Ràdio Torrent, un espai amb notícies, actualitat, punt Rainbow i moltes coses més… on l’actualitat són els i les estudiants. Els programes penjats darrerament han estat els projectes finals del primer trimestre, de la matèria de Comunicació Audiovisual. En aquest cas, al Búnquer del Torrent els estudiants han explicat les biografies de personatges com Dalida o Lola Flores en clau d’humor. També hem penjat l’últim programa que van venir a gravar els alumnes del Punt Rainbow en commemoració del 25N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones.

Tots els programes els podeu trobar a la plataforma iVoox, una aplicació gratuïta que també us podeu instal·lar als vostres telèfons mòbils o escoltar directament als vostres ordinadors, Trobareu l’enllaç directe a la pàgina principal d’aquesta mateixa web, fent click al logo de Ràdio Torrent.

Us convidem a seguir el canal i estar al dia de tot el que passa a l’institut. Es tracta d’un projecte viu que es nodreix periòdicament amb els programes que proposen tant el professorat com els i les estudiants i que dia a dia mostren més ganes de participar-hi.

#canaldereporters #radioreporters #societat #cultura