L’ALUMNAT DE 1r ESO PARTICIPA EN UN PROJECTE SOBRE LA QUALITAT DE L’AIRE A RUBÍ

Durant la setmana passada l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un projecte sobre la qualitat de l’aire mitjançant la mesura d’un contaminant atmosfèric clau com és el diòxid de nitrogen (NO2) amb col·laboració de 4sfera innova (Ajuntament de Rubí).

Aquest projecte és una iniciativa que pretén millorar el coneixement dels alumnes sobre la contaminació de l’aire i els seus efectes per a la salut. També, prendre consciència de la importància de respirar un aire net i proposar solucions locals per millorar la qualitat de l’aire de la nostra ciutat.

La participació dels alumnes ha consistit a sortir al voltant del nostre centre per col·locar una sèrie de tubs passius de NO2. Ho han fet súper bé i amb moltes ganes de col·laborar!