INTERCANVI 2024: DIA 4

El dijous 21 de març hem tingut jornada escolar i familiar. El Fichte Gymnasium és un institut gran amb més de 200 anys d’història d’ESO i Batxillerat. Cadascú ha anat a classe amb el seu company o companya on, malgrat no entendre tot el que s’explicava, sí que s’han pogut apreciar les semblances i diferències entre les classes de Batxillerat en aquest centre d’Alemanya i les nostres, així com la manera d’ensenyar, algunes normes, la relació professorat-alumnat…  Les professores han tingut programa propi d’observacions a les aules i d’aproximació al sistema educatiu alemany. A la tarda ha hagut programa lliure amb les famílies per anar per la ciutat, visitar altres ciutats properes o fer activitats extraescolars i diverses amb els corresponsals. Demà ens espera alguna sorpresa també a l’institut i coneixerem al director. I a la tarda, tornada cap a Rubí!