FESTA DE CLOENDA DELS ACTES DEL 10è ANIVERSARI DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS – DIVENDRES 10 JUNY 19-21h

El proper divendres 10 de juny hem organitzat una festa de cloenda dels actes del 10è aniversari del nostre institut, Torrent dels Alous. Aquest missatge s’adreça doncs a l’alumnat i famílies actuals del centre, docents, PAS i altres membres de la comunitat educativa, exalumnes i exdocents. Esteu tots convidats a venir i passar una estona agradable amb activitats esportives, actuacions musicals i un petit tour pel nostre centre per veure les activitats dissenyades en relació al 10è aniversari. Si esteu interessats en assistir-hi, caldrà que feu un registre previ d’assistència obligatori per tal de poder organitzar bé la festa, caldrà fer un registre per cada persona que hi assisteixi (cliqueu aquí per fer el registre d’assistència).
Esperem comptar amb tots vosaltres!