FESTA CLOENDA DEL 10È ANIVERSARI DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS

El passat divendres 10 de juny vam celebrar al centre la festa de cloenda del 10è aniversari. La celebració va tenir un gran èxit d’assistència amb la presència de més de 400 persones entre alumnes, famílies, docents i antics alumnes i professors/es. També ens van acompanyar l’alcaldessa, Anna M. Martínez, i diversos regidors de l’Ajuntament. Tothom va gaudir de les activitats esportives programades, on alumnes i docents es van enfrontar en bàsquet, voleibol i tenis taula; també de les actuacions musicals per part dels i les alumnes, que es van fer a la sala d’actes; i dels tours pel centre per veure les activitats que havien fet els/les alumnes al llarg del curs per celebrar el 10è aniversari, així com la visualització del vídeo sobre els 10 anys del Torrent. Els/les alumnes de 3r ESO ens van ajudar fent de voluntaris/ies en totes les activitats, així com gestionant el bar per recaptar fons per al curs de final d’etapa del curs vinent.

Per finalitzar la festa, es van llegir els discursos de l’alcaldessa, de la presidenta de l’AMPA, les alumnes de batxillerat, l’anterior directora i la directora actual; i es va fer entregar dels premis i els diplomes dels concursos del 10è aniversari en les diferents categories de l’ESO (dibuix 1r i 3r ESO, música del Torrent a 2n ESO i la línia del temps a 4t ESO). L’enhorabona a tots els premiats i agraïment a l’AMPA i als voluntaris per tota l’ajuda prestada.

Per molts anys, Torrent dels Alous!

Us deixem unes imatges de la festa.